photo banner10_zps624f608f.jpg

11 dec. 2013

Jo måste visa detta åxå …

 

DSC05747

Dagens pyssel som blev såååå skrynkligt. Ja det är inte lätt att klistra omslagspapper kan jag meddela. Jo men det är så att dotera önskat sig en Bröllopslåda. Ja en låda att ha alla sina bröllopsprojekt i o bröllopet ska ju gå i vitt o limegrönt så då blev det limeaktigt. Men kul hade jag så länge det varade! Älskar min pysselåda som jag tapetserade här om sistens den med rosor o dess underbara innehåll. O tapeten på byrån sitter kvar ännu tänka sig!!!

Oj höll på att glömma mitt andra projekt jag gjorde:

DSC05748

Hade en massa bilder liggandes i lådor o tänkte att varför inte göra en familje-minnes-tavla? Sagt o gjort! Taadaaa!!

Ska åxå försöka skicka mina egenhändigt gjorda julkort. Bara få ur den tummen åxå. Himla massa tummar jag har minsann! Vissa saker kräver visst inga tummar …. nä så länge det gäller kreativitet o kul saker så.

Har man för mycket fritid eller??? Nääää kan man nog inte ha. Men passar på när den bjuds!

Kramelikraaaaam / Miafia   =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar