photo banner10_zps624f608f.jpg

1 sep. 2010

Det gäller att ....

komma upp på morgonen ... klä på sig o försöka se lite skaplig ut! Inte släpa runt i morgonrocken blek o glåmig med kaffebaljan i släptåg .... inte vakna till vid datorn med FB o annat onödigt .......... näpp full rulle så man hinner bli klar o acceptabel innan .......



..... de söta byggkillarna kommer in för sin kafferast klockan nio.... men i o för sig inser man ju att varför skulle de bry sig om hur käringen ser ut o vad hon har gjort eller inte???

Muuuuhuhhuuhuaaa!!

2 kommentarer:

  1. Kors i taket...innan 9 på morgonen!!!.. jag fattar inte hur du orkar. jag är seg som kola... strosar runt i nattlinnet alldeles för länge:)))
    Jag har insett att jag aldrig kommer att bli annorlunda ...det går liksom inte.
    Men det är klart är det byggjobbare som man ska serva då har man väl inget val kan jag tänka mig Kramen till dig

    SvaraRadera
  2. Nä men asså normalt sett strosar jag runt länge o väl i min morgonrock ska du veta!! Å servar dom gör jag inte .. för de har med sig eget ... hmm så vad sjutton gör jag uppe, klädd o fräsh då för???? hehe Muuhuhuhua!
    Kraaam på dig åxå =0)

    SvaraRadera