photo banner10_zps624f608f.jpg

23 feb. 2012

Thrillern fortsätter ...

Jaha så hade vi då möte här med den intresserade bonden med fru o deras nyfödda bebis o så mäklaren åxå. Men det visade sig att de endast ville ge 3,7 istället för 4,2 som vi trodde o hade uppfattat. Suck o stön. Stackars mäklaren hade ju inte ens behövt vara med, åka långt för typ ingenting. Ja ja bara bita ihop så kör vi lite till. Bonden är ännu med i leken men vi måste ju diskutera med de andra inblandade i familjen åxå innan vi kan avgöra. Fick under eftermiddan reda på att vi plötsligt har två visningar i helgen. Så nu kan vi ju hoppas på att någon av dom kanske blir intresserad så det blir lite fart på budgivningen. Ja vilken följetong det är va??



Annars inte möe nytt precis. Planerar mest vad vi ska ta med vid nästa vända ner till radhuset. Kör utan baksäten i den lille Audin, går faktiskt in mer än man kan tro. Meja är nöjd bara hon får åka biiiiil, en av hennes absoluta favoritsysslor. Har målat/sprayat en pedestal o en spegelram vita idag. Sånt är kul .... me like!

Typ sådana häringa!

Hade förresten otroligt tur här om dagen ... var på Bejjers byggmatriel o handlade dörrfoder bla ... det är nämligen så att förra ägarna hade glashyllor i badrummet som de tog med när de flyttade. Alltså röda illfula pluggar kvar i kaklet som bara lyser i ögonen på mig. Vad göra åt det lixom? Ta bort dom o spackla igen? Hm ja skulle nog funka .... nåväl fann glashyllor i butiken ... passande hörnhyllor bla. Svindyra kan jag lugnt säga men stod kvar o drömde lite ändå tills jag plötsligt fick syn på en lapp mitt i alltihopa ... i A4-storlek hmm inte ett dugg blind hehe. På den stod 70% rea!!! Köpte tre hörnhyllor, en rak hylla o så fästen, allt för typ 500 spänn tänk då 70% rea. Passade perfekt när jag skruvade upp dom. Sånt gör mig väldans nöjd o glad nu bara hitta lämpliga ljuslyktor o annat nice man kan ha på dom.

Nääe nu är jag trött .. eller det har jag varit hela dan efter mötet. Å lätt huvudvärk pga av målarfärgen. O magknip efter allt kaffebäljande! Får bli soffhäng nu en sväng. See Yaaa!!

Kramelikraaaaam / Miafia   =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar