photo banner10_zps624f608f.jpg

18 dec. 2011

Uppdatera en sväng ...

Ja vad har hänt på sistone då? Ja bud kom in på Gården men de var få o alldeles för låga så vi har förkastat buden. Sätter ut priset i annonsen så får vi se vad som händer. Finns intressenter som sagt o vi får se vad de säger fram över. Får ha tålamod att vänta ut detta en sväng. Men visst vart vi lite depp. Ja ja bara o köra vidare ... det ordnar sig alltid.


Dottern o pojkvännen fick ju Länsstyrelsen på dig efter en anonym anmälan om att de inte skötte valpen Azzar som de skulle. Kan meddela att ärendet nu är slutfört o borta. Yes! Rätt ska vara rätt. Allt löste sig! Känns underbart!


Julafton snaaart mycket snart!!! Huuuuua vad tiden går. Har inte många klappar att köpa i år men hm få till det lixom. Var på A6 igår (ja jisses varför en lördag före jul o efter skatteåterbäringen?) ... var nära till ångest o panik! Fruktansvärt mycket folk! Klarar inte o tänka då, o har inget tålamod med mig själv. Har svårt för mycket folk o sorl nu för tiden men men ett par julklappar fixade vi i alla fall ...... på IKEA! Letade åxå förslag på inredning till radhuset, vardagsrum bla. Fanns en del vi kan tänka oss ..... planerar vidare! Å på hemvägen snöade det, rätt spännande färd minsann. Ja det blir ju lite äventyrligt lixom o det gillar jag. Har inte ett dugg svårt för snö o vinter. Men inom rimliga gränser förståss! Snön lyser upp o det blir vackert o rent. Å riktiga vintervägar är helt underbara!!

Nähä kanske ska försöka ge mig ut på en promenix i snön, kolla upp grannarnas bygge en sväng, brukar göra det någon gång i veckan. Helt fantastiskt att se hur det händer saker hela tiden där. Det blir ett helt underbart fint hus med sjöutsikt. Helt i min stil ... säger jag o säljer både gård o vatten o flyttar till radhus i stan! Ja så det kan va va??


Hoppas ni har en underbar fjärde advent!!
Går ut i snön .........

Kramelikraaaaam / Miafia   =0)

2 kommentarer:

  1. Tjingeling i stugan här kommer jag inklampande för att säga att det är sååå roligt att du hälsade på.Ni kikar jag runt i din fina blogg å så hoppas jag vi "ses" igen :-)Ha det gott så länge....utan julstress och absolut inget mer IKEA förrän nästa år,tsss!

    SvaraRadera
  2. Har hängt med dåligt ser jag...
    Är det dags att överge livet som farmare..?
    Och på A6 och IKEA finns ni emellanåt. Med tanke på hur ofta jag är där numera så kanske vi stöter ihop...*ler*
    En GO´ JUL önskar jag er alla!
    Kram/SA

    SvaraRadera