photo banner10_zps624f608f.jpg

29 maj 2013

Äsch det ordnar sig väl

Så småning om. Idag har jag tagit det väldigt lugnt. Är lite smådeppig o besvikelsen o ilskan hänger i men i tystnadens tecken. Analyserar o funderar. Ja det blir bra snart, kanske jag kan förlåta kanske inte. Har förlåtit så många gånger i detta ämne. Hur många chanser kan man ge?? Ja ja Nya tag framåt, klappar mig på axeln o säger –Det ordnar sig vännen, du är stark o vet vad o hur du tycker o känner, vad som är rätt o fel. Särskilt det som känns viktigt i hjärtat. Slickar mina sår o går vidare.

transport_78

Åh vidare blir det minsann, sonen ringde sent på eftermiddagen o sa -Hej vi kommer till er sent ikväll. -Ja men visst kära barn ni är så Välkomna! Så nu har vi fejjat, plockat o fixat lite här o i gästrummet. Sitter o väntar på dom. Ja se där ….. livet har sina härliga ljusa stunder. Händer ofta ofta så klart men extra härligt när man är lite depp. Bara jag orkar hålla mig vaken tills de kommer …. somnade vid 3 i natt. Gäääääsp!!!

Kramelikraaaam / Miafia   =0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar